Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Henvendelser

Karine Engebretsen Endret:11.05.2017 12:02
Test
 
Har du noe du ønsker å fortelle Halden kommune eller noe du lurer på?
 
Kanskje du;
- lurer på åpningstidene på en spesiell barnehage?
- lurer på prisen SFO
- har en vei som trenger vedlikehold?
- ønsker informere oss om et eller annet?
- ikke finner det du skal på hjemmesiden?
- ønsker fortelle oss om noe helt annet?
 
 

 Feil

Webdel-feil: Ingen tilgang. Du har ikke tillatelse til å utføre denne handlingen eller bruke denne ressursen. Korrelasjons-ID: 5908f59d-39a7-e0c1-7e5c-f7831f7cca52.
 
Henvendelser som blir sendt inn via dette skjemaet blir sendt til service- og info.senteret som registrerer henvendelsen i kommunens kundeoppfølgingssystem. Dersom service- og info.senteret kan svare på henvendelsen gir de deg svar direkte. Dersom de ikke kan svare på henvendelsen eller kanskje noe må utbedres,  sender de den  videre til riktig mottaker.
 
Dette skjemaet skal kun benyttes til enkle henvendelser dvs. henvendelser som ikke krever saksbehandling.
 
Arkivverdige henvendelser dvs. henvendelser som krever saksbehandling, skal du sende inn skriftlig via e-mail (postmottak@halden.kommune.no) eller brev (Halden kommune, Postboks 150, 1751 Halden). Disse henvendelsene blir registrert i sak-arkivsystemet og blir deretter sendt til saksbehandlerne. 
 
 
 
Opprettet: 14.11.2011 11:41

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar