Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

IT

Om enheten

Avdelingen har ansvar for drift av IT i Halden og Aremark kommune. Firmaet 99x utfører det meste av dette arbeidet, men IT-avdelingen følger opp driftsleverandøren i henhold til driftsavtale. Avdelingen er Halden og Aremarks kommunes bindeledd mot de ulike fagprogramleverandørene.

Avdelingen drifter selv de kommunale skolene i Halden og Aremark som har en egen supporttjeneste. Telefonnummeret til denne supporttjenesten er 47472881

Avdelingen er en viktig faktor i kommunens satsing på Innovasjon, Digitalisering og Smart-City.


Kontaktinformasjon

Postadresse: Postboks 150, 1751 Halden
Besøksadresse: Øvre bankegate 1, 1771 Halden

Telefon avdeling: 69 17 45 00
Telefaks: 69 18 00 58
Mailadresse: postmottak@halden.kommune.no

Åpningstider

Mandag - fredag kl. 07:30 - 15:45 (15. september - 14. mai)

Sommertid:
Mandag - fredag kl. 07.30 - 15:00 (15. mai - 14. september)

Kontaktpersoner

May-Britt JonassenIT-sjef92432900 may.britt.jonassen@halden.kommune.no
Øyvind Stokseth Leder for Innovasjon- og Digitaliseringsarbeid93244087 oyvind.stokseth@halden.kommune.no
Jon Harald CarlsenRådgiver98249028 jon.harald.carlsen@halden.kommune.no
Johan André VatvedtRådgiver41280479 johan.andre.vatvedt@halden.kommune.no
Sven-Erik Holter-TollefsenRådgiver47451048 sven-erik.holter-tollefsen@halden.kommune.no
Tom Martin Berger LøvlandRådgiver99118067 tom-martin.berger.lovland@halden.kommune.no

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar