Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

NAV

Om enheten

NAV forvalter en tredel av statsbudsjettet gjennom ordninger som dagpenger, arbeidsavklaringspenger, pensjon, barnetrygd og kontantstøtte, og har hele befolkningen som brukere.
 
NAV ble etablert 1. juli 2006. Kommunene og staten samarbeider om den største velferdsreformen i nyere tid. Per august 2010 er alle kontor så nær som Kristiansand etablert: Rundt 450 NAV-kontor i kommuner og bydeler. Se også etableringskart under relatert informasjon.
 
Hjemmeside: www.nav.no
 

Kontaktinformasjon


Postadresse: Postboks 56, 1751 Halden
Besøksadresse: Storgt. 8, 1771 Halden
Telefon: 5555 3333
Telefaks: 69 01 04 21
Mailadresse: nav.halden@nav.no

Åpningstider


Mandag- Fredag 12.00 -14.30

Kontaktpersoner

NAV 55553333  

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar