Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Post arkiv

Om enheten

Post/arkiv er det sentrale postmottaket for Halden kommune. De har ansvaret for sortering,  fordeling og utkjøring av inngående og utgående post.
 
Alle henvendelser til kommunen som er arkivverdige blir journalført i sak-/arkivsystemet. Halden kommune har et fullelektronisk arkiv som post/arkiv har overordnet ansvar for.
 
Det er post/arkiv som også har ansvaret for postlistene.

Kontaktinformasjon

Postadresse: Postboks 150, 1751 Halden
Besøksadresse: Rådhuset, Storgt. 8, 1771 Halden
Telefon avdeling: 69 17 45 00
Telefaks: 69 18 00 58
Mailadresse: postmottak@halden.kommuna.no

Åpningstider

Mandag - fredag kl 7.30 - 15.45
(kl.7.30 - 15.00 tidsrommet 15.05. - 15.09.)

Kontaktpersoner

Ingrid BjergliController post/arkiv69174526 ingrid.bjergli@halden.kommune.no
Hanne HafsrødSekretær69174520 hanne.hafsrod@halden.kommune.no
Lani TranArkivar69174508 lanie.tran@halden.kommune.no
Advije KajtaziSaksbehandler938 25 891 advije.kajtazi@halden.kommune.no
Elisabeth Bjerkman ThomasrudArkivleder47462243 elisabeth.bjerkman.thomasrud@halden.kommune.no

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar