Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Aremark får nå tjenester fra Halden kemnerkontor

Lisa Gustavsen Endret:10.07.2017 12:45

Kemneren i Halden overtok skatteoppkreverfunksjonen  for Aremark fra 1. juli

​- Vi skal ta oss av skatt, arbeidsgiveravgift, og kommunale krav og avgifter. Innbyggerne i Aremark skal ikke merke noen forskjell i servicenivået på at de nå får tjenestene levert fra kemnerkontoret i Halden, sier kemner Berit Stangeland. 

Hovedoppgavene til kommunens kemnerkontor er innkreving og regnskapsføring av offentlige skatter og avgifter, samt veiledning og kontroll av arbeidsgivere. I tillegg står kemnerkontoret for innkreving av kommunale krav og avgifter.

Åpningstiden på kemnerkontoret er mellom 09-15 alle hverdager, tlf 69174567

Vi passer også på å opplyse om at kontoret har sommerstengt i uke 29. 

kemner.png

Opprettet: 30.06.2017 11:31

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar