Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Endringer på NAV Halden fra 25.januar 2017

Lisa Gustavsen Endret:29.01.2017 15:36

​Fra og med onsdag 25. januar må du ha en forhåndsavtale med NAV-kontoret

NAV.png

Forhåndsavtale får du ved å:
1.    Skrive til NAV på www.nav.no, Ditt NAV (husk BankID) eller
2.    Ringe NAV kontaktsenter, telefon 55 55 33 33(4).

Husk: www.nav.no (Norges «største NAV kontor) har døgnåpent

• Har du spørsmål om ulike tjenester i NAV, gå inn på www.nav.no. Dette er den enkleste måten å møte NAV på.
•    Åpningstid hele døgnet, hele året. Her finner du informasjon om alle tjenester og ytelser fra NAV. Her kan du logge deg på Ditt NAV, stille spørsmål og få svar fra ekspertene på det aktuelle området. Du kan også sende meldekort og søknader herfra.

Søknader og annen dokumentasjon sendes (helst) elektronisk

     Søker du fra nav.no, får du informasjon og veiledning underveis.
     Elektronisk skjema kommer raskere fram til NAV enn hvis du leverer det på papir.
     Du får kvittering på nettet – så vet du at saken er mottatt.
     Det er raskere for deg å sende søknader og meldekort elektronisk enn å bruke posten
     Søknader/dokumentasjon til skanning, sendes til adressen på FØRSTESIDEARKET.
     Søknad om økonomisk sosialhjelp og dokumentasjon, sendes i ordinær postgang til:

                            NAV Halden, Postboks 56, 1751 Halden

Dersom du allikevel kommer til NAV uten forhåndsavtale, henvises du til å benytte www.nav.no, telefon 55553333(4) eller post.

Opprettet: 29.01.2017 15:31

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar