Politisk sekretariat har som hovedoppgave å betjene de politiske organene ved å legge til rette for, og bidra til, avvikling av møter i kommunestyret, formannskapet og andre faste råd og utvalg.
Publisert 18.01.2021 13:07
Sist endret 01.12.2023 10:17
Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan inneholde utdatert informasjon
Som en del av kommunedirektørens administrasjon jobber avdelingen for at saksflyten mellom administrasjonen og de folkevalgte organene er så god som mulig.
Videre skal de ansatte på avdelingen sørge for at de folkevalgte får de arbeidsbetingelser og den godtgjørelse de har krav på, og skal ellers gi råd, veiledning og informasjon til folkevalgte, administrasjon, presse og publikum.
Kontaktinformasjon
Postadresse: Postboks 150, 1751 Halden
Besøksadresse: Storgt. 8, 1771 Halden
Tlf kommunens sentralbord: 69 17 45 00
E-post: ps@halden.kommune.no